Thursday, June 20, 2013

Mama Ilham and Shaklee

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah dah lama mama Ilham tak update blog. Putaran masa terlalu pantas berlalu. Sekarang Ilham dah ada adik, dah masuk 7 bulan dah. Nama si adik Wan Syaafiyah Jameelah. Memiliki dua anak kini agak meletihkan. Lepas je habis berpantang anak kedua, badan masih rasa lemah dan tak bermaya. Rasa cepat sangat letih. Malam-malam si adik minta nak menyusu, siang hari nak kena layan aktiviti abang long yang semakin aktif. So, mama Ilham ni pun decide nak cari supplementyang dapat membantu meningkatkan tenaga untuk menguruskan suami, anak-anak dan urusan rumahtangga and at the same time decide ambil supplement for future. Supplement is not "ubat". Ia adalah "makanan tambahan" untuk menampung keperluan nutrisi yang kadang-kadang tidak dapat diambil dengan sepenuhnya melalui makanan harian yang diambil dan dimasak.

Then cari punyai cari, kaji punya kaji, mama Ilham pilih untuk mencuba produk Shaklee. kenapa?
1. Of course, dia halal. mendapat sijil halal daripada Islamic Certificate of America(ICA) dan diiktiraf oleh JAKIM. yang ini confirm sbb dah tanye dengan pegawai halal Jakim yg merupakan kawan kepada my husband.
2. It is always safe and Shaklee has been over 50 years over the world. The product is 100% natural and not a synthetic supplement. which is penghasilannya menggunakan ekstrak daripada sumber yang asli.
3. 3 moto dalam penghasilan produk Shaklee, "Always Safe, Always Green and Always Work"

Okla cukup dulu mama Ilham cerita intro about shaklee ni.
Saya sendiri telah menggunakan produk shaklee ni, bermula dengan pengambilan B -Complex and ESP(Energising Soy Protein) and alhamdulillah it works on me and others.

Bagi sesiapa yang berminat dan sedang berfikir-fikir untuk mendapatkan kesihatan yang lebih baik, saya syorkan you guys kat luar sana untuk cuba produk Shaklee. " Anda sihat, keluarga sihat"

Bagi yang berminat, 
anda boleh PM di facebook(Maisarah Yusoff)/Whatsapp/Msg/Call @ 019-3859665.
Saya berpusat di Tronoh, so boleh COD area Ipoh, Tronoh, Seri Iskandar, Batu Gajah. If jauh2 tu Encik Posmen ade boleh tolong hantarkan..=)

 Shaklee Corporation
Your Independent Shaklee Distributor,
ID-934102

No comments:

Post a Comment